Zašto radna zona?
Ne može se više zvati INDUSTRIJSKA, Novi sad nema industriju. Tamo je trgovina i ljudi u trgovinu idu raditi.
Zašto je Novi Sad gradilište?
Izmena kanalizacije i toplovoda uzrokuje toliko radova koji su izbegavani poslednjih 20 god a novac odlazio ko zna kome (vlastima). Mislim da će grad manje da smrdi nakon urađene nove kanalizacione mreže.
"Biće izgrаđenа kolovoznа konstrukcijа širine 7,5 metаrа, kolovoz će imаti dve sаobrаćаjne trаke sа po dve kolovozne trаke"-iz ovoga proizilazi širina jedne trake će biti 1,875 met.Veliki kamioni su široki 2,2-2,4 met.Kako će se obilaziti?Grešim li možda...?
Slobo po cemu je Novi Sad veliko gradiliste? Po raskopanim ulicima u kojma nema radnika? Bulevar Evrope je mogao da bude vec gotov. Sto nova vlast odma nije radila na tome a ne posle dve godine.? I sta su to oni veliko uradili za dvr godine vlasti? Radnicku ulicu sa kladrmom koju su radili godinu dana ili ulicu M.Antica koja je duga 200 m.
Novi Sad je postao veliko gradilište, sad se tek vidi koliko je bivša vlast radila odnosno koliko su bili zainteresovani da stvore bolje uslove za život sugrađanima.
Faza od Rumenackog puta do autoputa gradi se vec 4 godine. Jos uvek nisu isplatili sve kojima su uzeli eksproprisali zemlju. Veci deo ostecenih vlasnika zemlje je na sudovima, jer gradske vlasti nisu ponudili adekvatnu i pravednu cenu za oduzetu zemlju. Sudovi odugovlace, a kamate se nagomilavaju. Zatezna kamata je trenutno 17,5%, a bila je i 19,75%. Naprimer
ako je vrednost 20 000 000,00 din. kamata je za godinu dana vise od 30 000 eura. Sve ovo ce da plate građani Novog Sada, a nesposobni gradski pravobranioci i njihovi sefovi odugovlace sa dogovorima i isplatama i gube rocista na sudovima.
Da li treba reci da projekat odstupa od onog koji je predstavljen vlasnicima oduzete zemlje, a ono sto ima je ostalo sada se nalazi u nekim rupama, jer je put podignut i ne postoje prilazni putevi do preostalog zemljista.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U ponedeljak počinju radovi na gradnji poslednje deonice Bulevara Evrope
Novi Sad
•07.11.2014.
•10:55
Komentari 8
Stanko
Ne može se više zvati INDUSTRIJSKA, Novi sad nema industriju. Tamo je trgovina i ljudi u trgovinu idu raditi.
Zašto je Novi Sad gradilište?
Izmena kanalizacije i toplovoda uzrokuje toliko radova koji su izbegavani poslednjih 20 god a novac odlazio ko zna kome (vlastima). Mislim da će grad manje da smrdi nakon urađene nove kanalizacione mreže.
Ika
jova limanac
darko
Sloba
Gagi
ako je vrednost 20 000 000,00 din. kamata je za godinu dana vise od 30 000 eura. Sve ovo ce da plate građani Novog Sada, a nesposobni gradski pravobranioci i njihovi sefovi odugovlace sa dogovorima i isplatama i gube rocista na sudovima.
Da li treba reci da projekat odstupa od onog koji je predstavljen vlasnicima oduzete zemlje, a ono sto ima je ostalo sada se nalazi u nekim rupama, jer je put podignut i ne postoje prilazni putevi do preostalog zemljista.
skep
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H